كفش اسپرت بالنسياگا چه ويژگي هايي دارد؟

۴ بازديد

مارك: Balenciaga
مدل: Triple S
ويژگي هاي كليدي: مشخصه مشخصه Balenciaga Triple S واحد كف آن چهار پشته است كه به كفش ورزشي شكل بسيار بزرگي مي دهد. قسمت فوقاني آن از يك پايه مشبك با روكش هاي چرمي در كناره ها ، پاشنه و جعبه انگشتان ساخته شده است. مارك Balenciaga در كنار كفش يافت مي شود ، در حالي كه بندهاي طناب بيش از اندازه به تم اغراق آميز كفش ورزشي مي افزايند. اين جفت خاص در رنگ هاي سياه و قرمز با جزئيات سفيد در دسترس است.
تاريخ انتشار: هم اكنون در دسترس است
قيمت: 975 دلار
خريد: بالنسياگا
يادداشت هاي سردبير: شايد مشهورترين و محبوب ترين طرح كفش كتاني Balenciaga ، چهار روتختي كه Triple S است ، در يك رنگ سياه و قرمز موجود است. طرفداران خط امضاي مايكل جردن با نام مستعار "Bred" بلافاصله خواهند فهميد كه چرا ممكن است به دليل اهميت فرهنگي آن در جامعه كفش هاي كتاني ، اين رنگ آميزي بيش از سايرين جلب شود. اين طراحي بسيار متفاوت از كفش هاي كتاني برند جردن است اما ممكن است سازش سالم بين مد رو به جلو و "مطابق" با فرهنگ لباس خياباني و Air Jordan هاي يكپارچه باشد.
Balenciaga Triple S "Faux Smudge"1/2
مارك: Balenciaga
مدل: Triple S
ويژگي هاي اصلي: جفت اول داراي درجات مختلفي از رنگ سياه است ، كه باعث ناراحتي مصنوعي در قسمت تحتاني مش و قسمت فوقاني نوبوك و همچنين زيره لاستيكي مي شود. رنگ دوم نيز داراي يك قسمت فوقاني مشكي لك شده است ، اما داراي يك زيره عمدتا سفيد با لهجه هاي سياه ، قرمز و بژ است.
تاريخ انتشار: آوريل ، 2019.
قيمت: 895 دلار
خريد: بالنسياگا

يادداشت هاي سردبير: جنجالي فوق العاده بزرگ و كلفت Balenciaga Triple S در اواسط آوريل در دو رنگ لكه دار جديد منتشر شد. با چند رنگ آميزي سبك جديد كه از زمان معرفي خود چند سال پيش به سختي و سريع به مشتريان وارد مي شود ، اين طراحي لكه دار مصنوعي جهت گيري جديدي را نشان مي دهد. به جاي تغيير رنگ فقط ، Balenciaga با لكه گيري ناراحت كننده و فوق بازي كرد تا رنگ هاي جديد خود را از ساير موارد قديمي جدا كند.
آهنگ Balenciaga Track 2balenciaga track 2 كفش ورزشي قرمز آبي سفيد خاكستريBALENCIAGAمارك: Balenciaga
مدل: آهنگ 2
ويژگي هاي اصلي: Balenciaga Track 2 حتي پيچيده تر از مدل قبلي خود است كه داراي يك قسمت فوقاني است كه از 176 قطعه جداگانه تشكيل شده است. يك پايه مش در لايه هاي بي شماري ساخته شده است كه از تركيبي از روكش هاي مصنوعي و چرم ساخته شده است. مارك Track 2 روي زبان وجود دارد ، در حالي كه مارك Balenciaga در كنار آن است و در انگشت پا زيرين برجسته است. يك تركيب بزرگ و لايه لايه بزرگ و چند لايه ، نماي فني را دور مي زند.
تاريخ انتشار: 18 ژوئن 2019 (انتشار اوليه) و 25 ژوئن 2019 (انتشار كامل)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.